Вчитель,
викладач, педагог, майстер виробничого навчання… Скільки синонімів одного
слова.
Чи
планувала я, особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці. Стати
викладачем, майстром виробничого навчання. І чи думала я, що моєю роботою буде
викладання? Ні. Аледоля привела мене до
професійно-технічного навчального закладу, у якому багато років тому назад я
сама навчалась.
Як
відомо: навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для мене особисто училище
стало книгою життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного
досвіду. Прийшовши на роботу в училище, я зрозуміла, що потрапила в дружнє,
творче середовище, де всі викладачі, майстри виробничого навчання тобі знайомі,
тому, що чотири роки навчали тебе професії. І тут я стала їх колегою…
З
часом, впроваджуючи в своїй роботі інноваційні навчальні технології навчання і
познайомившись з іншими інформаційними технологіями, вирішила, що кожен педагог
повинен відшукати для себе і своїх учнів ті оптимальні методи навчання, які
допоможуть отримувати хороші результати в опануванні професії: викладаючи
виробниче навчання Операторів комп’ютерного набору особливу увагу звертати на
практичну діяльність майстра виробничого навчання і учня. Змінюються умови
навчання й підходи до виховання, та незмінним залишається головне призначення
викладача – навчити людину бути людиною. Не дармапрофесійним кредом своєї роботи я вважаю слова Конфуція:
Те, щоя чую - я забуваю,
те, що бачу - я памятаю, те, що я роблю - я розумію
Ось вже
дванадцятий рік я працюю в училищі з учнями. Це були роки пошуків, роздумів,
розчарувань, коливань, відкриттів, які перевернули все моє життя. Сьогодні,
упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що потрібне багато
що зробити. І я вчуся. Вчуся весь час.