Неділя, 25.08.2019, 02:14

Персональний сайт

майстра професійної підготовки Коржан Тетяни Василівни

Життєвє кредо:  "Ніколи не зупинятись на досягнутому".



Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
18 група! [27]
Введення в поліграфію [4]
Види та характеристики шрифтів, введення в поліграфію, апаратне забезпечення видавничих систем, сучасні засоби малої поліграфії
Захист практики учнями [6]
Інтелектуальна гра "Я готуюсь до конференції" [1]
конференція, організаційні документи, співбесіда, конференц-зал, текстовий редактор Word, публікації Publisher, візимтки, запрошення, буклети, презентація, бізнес-план
Урок-навпаки [3]
13 група виробниче навчання 2016р. [2]
Архів [2]
Відкриті заходи [2]
відкриті уроки, тижні професії
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2012 » Листопад » 20 » Рекламна поліграфія
10:45
Рекламна поліграфія

Білборд – двобічний або однобічний рекламоносій великого формату, що розміщується на ніжці. Ефективно використовувати конструкції магістральних щитів формату 6х3 метри в рекламі, дозволяє планування більшості районів міста (широкі багатолюдні прямі вулиці з хорошою видимістю).

Банер - від англійського рекламного терміну: banner - вінілове полотно з покриттям для друку армоване поліетиленовою ниткою. Часто використовується для виробництва зображень в зовнішній рекламі.

Буклет – це надрукований аркуш паперу чи картону, що має один, два або більше згинів (фальців).

Завдяки невеликій вартості й високій інформативності буклет може стати для Вас найбільш ефективним видом рекламної поліграфії. У формі буклетів можна видати короткий путівник, рекламний проспект, програму концерту, карту міста для туристів тощо.

Рекламні буклети можна використати в рекламній компанії, яка буде проводитись в офісах, на вулицях, виставках і презентаціях.

Основні складові буклету:

·      візуальний ряд;

·      інформаційний блок, що описує продукцію, послугу тощо;

·      контактна інформація.

Традиційний і найпоширеніший формат буклету - листівка формату А4 (210x297 мм), складена 2 рази (лифлет). див.рис.1. Такий формат буклету дозволяє йому вміщатися в стандартному поштовому конверті.


  Рекламна листівка – друкований аркуш паперу, що відрізняється від буклету відсутністю згинів, один з найпопулярніших, недорогих та ефективних засобів рекламного впливу на споживача.

З листівок звичайно формують добірки. Наприклад, можна зробити добірку рекламних листівок про послуги підприємства й розмістити їх у фірмовій папці.

Стандартний формат для листівки - А4 (210 х 297 мм).

Плакат – листове поліграфічне видання, що використовується в рекламних, агітаційних, інформаційних або навчальних цілях, з яскравою графікою або художньою фотографією і, як правило, з коротким текстом.

Афіша – різновид плаката, неодмінний рекламний атрибут будь-якого концерту, вистави, кінофільму тощо. Формат плакатів – А3 і більше. Для захисту плаката від впливу зовнішнього середовища можна використати один з видів ламінування.

Проспект – рекламно-інформаційне неперіодичне видання, що містить систематизований перелік послуг, товарів або опис одного товару, призначеного до випуску, продажу або показу.

Для проспекту характерна велика кількість ілюстрацій - фотографій, схем, таблиць тощо.

За допомогою проспектів можна рекламувати компанію або новий напрямок бізнесу, появу нового товару або впровадження новітньої технології, розповісти історію компанії і показати стійкість ділових традицій.

Звичайний формат виготовлення проспектів - А4, але часто використовують нестандартні розміри.

Флаєр - яскраво оформлена рекламна листівка, що звичайно повідомляє про проведення рекламної акції або якого-небудь заходу.

Ресторани, нічні клуби, оператори стільникового зв’язку, магазини електроніки та побутової техніки, салони краси застосовують цей відмінний маркетинговий інструмент для просування своїх товарів і послуг. 

Якщо флаєр рекламує місця відпочинку, то на ньому зазвичай повідомляють тему й час проведення заходу, його учасників, а при необхідності — схему проїзду. При рекламі товару на флаєрі вказують його характеристики, фотографію та адресу магазину.

На відміну від запрошення (яке найчастіше є іменним), флаєр поширюється вільно і часто надає знижку при придбанні вхідного квитка або товару чи послуги.

Як правило, флаєри виготовляються на тонких сортах паперу у форматі 1/3 А4 (210 х 97 мм).

Категорія: Введення в поліграфію | Переглядів: 288 | Додав: tanya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту
  • Персональний сайт О.В.Цюпак
  • Персональний сайт викладача Грушецької І.О.
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Блог старшого майстра Пархомюк Л.В.
  • Блог Бондар Г.В.
  • Архів записів
    Copyright MyCorp © 2019Створити безкоштовний сайт на uCoz
    Векторный клипарт - Зелёная трава