Неділя, 19.08.2018, 20:08

Персональний сайт

майстра професійної підготовки Коржан Тетяни Василівни

Життєвє кредо:  "Ніколи не зупинятись на досягнутому".



Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
18 група! [22]
Введення в поліграфію [4]
Види та характеристики шрифтів, введення в поліграфію, апаратне забезпечення видавничих систем, сучасні засоби малої поліграфії
Захист практики учнями [6]
Інтелектуальна гра "Я готуюсь до конференції" [1]
конференція, організаційні документи, співбесіда, конференц-зал, текстовий редактор Word, публікації Publisher, візимтки, запрошення, буклети, презентація, бізнес-план
Урок-навпаки [3]
13 група виробниче навчання 2016р. [1]
Архів [2]
Відкриті заходи [2]
відкриті уроки, тижні професії
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

https://kvestaccess.blogspot.com/

Сьогодні у зв’язку з поширення розвитку ІКТ технологій, із необхідністю підготовки учнів до самоосвіти, важливого значення набуває комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на тренінг здібностей самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх інтернет-ресурсів. Одним із засобів організації ресурсно-орієнтованого навчання є технологія веб-квест.

Веб-квест - це сукупність методів та прийомів, застосовуваних у навчальному процесі. В ідеалі технологія навчання є послідовністю дій викладача й учнів, при виконанні якої, врахувавши індивідуальні й вікові особливості учнів та та професійно-методичний рівень викладача, запланований результат обов’язково має настати.

Види завдань для веб-квесту:

Планування та проектування — розробка проекту на основі заданих умов.

 

 

УЧНЯМ ПРОПОНУЄТЬСЯ ПРОЙТИ WEB-КВЕСТ ЗА ТЕМОЮ «РОБОТА З БАЗАМИ ДАНИХ»

 

 

База даних — це пойменована сукупність структурованих взаємопов’язаних даних, що відносяться до визначеної предметної області.

Під предметною областю прийнято розуміти частину реального світу, яка підлягає вивченню з метою організації управління й автоматизації (наприклад, підприємство, вуз і т.д.).

Отже база даних — це сукупність зведень про конкретні об’єкти реального світу в якій-небудь предметній області.

Учасники квесту отримають досвід пошуку та обробки інформації в мережі Інтернет, навчаться грамотно представляти її і потім захищати.

 

Мета:

  • познайомити учасників з технологією веб-квест;
  • узагальнення і систематизація знань учнів щодо роботи з базам даних;
  • формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
  • формування вміння працювати в колективі та відповідальності;
  • формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;
  • розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки;
  • розвивати логічне та критичне мислення.

 

Після проходження веб-квесту учні повинні:

  • мати уявлення бази даних;
  • знати правила створення бази даних;
  • знати про небезпеки, що їх очікують в Інтернеті;
  • ознайомитися з типами полів, зв’язків та  запитів бази даних;
  • закріпити знання по темі «Робота з базами даних».
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
  • Персональний сайт О.В.Цюпак
  • Персональний сайт викладача Грушецької І.О.
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Блог старшого майстра Пархомюк Л.В.
  • Блог Бондар Г.В.
  • Архів записів
    Copyright MyCorp © 2018Створити безкоштовний сайт на uCoz
    Векторный клипарт - Зелёная трава