https://kvestaccess.blogspot.com/
Сьогодні у зв’язку з поширення розвитку ІКТ технологій, із необхідністю підготовки учнів до самоосвіти, важливого значення набуває комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на тренінг здібностей самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх інтернет-ресурсів. Одним із засобів організації ресурсно-орієнтованого навчання є технологія веб-квест.
Веб-квест - це сукупність методів та прийомів, застосовуваних у навчальному процесі. В ідеалі технологія навчання є послідовністю дій викладача й учнів, при виконанні якої, врахувавши індивідуальні й вікові особливості учнів та та професійно-методичний рівень викладача, запланований результат обов’язково має настати.
Види завдань для веб-квесту:
Планування та проектування — розробка проекту на основі заданих умов.
УЧНЯМ ПРОПОНУЄТЬСЯ ПРОЙТИ WEB-КВЕСТ ЗА ТЕМОЮ «РОБОТА З БАЗАМИ ДАНИХ»
База даних — це пойменована сукупність структурованих взаємопов’язаних даних, що відносяться до визначеної предметної області.
Під предметною областю прийнято розуміти частину реального світу, яка підлягає вивченню з метою організації управління й автоматизації (наприклад, підприємство, вуз і т.д.).
Отже база даних — це сукупність зведень про конкретні об’єкти реального світу в якій-небудь предметній області.
Учасники квесту отримають досвід пошуку та обробки інформації в мережі Інтернет, навчаться грамотно представляти її і потім захищати.
Мета:
- познайомити учасників з технологією веб-квест;
- узагальнення і систематизація знань учнів щодо роботи з базам даних;
- формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
- формування вміння працювати в колективі та відповідальності;
- формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;
- розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки;
- розвивати логічне та критичне мислення.
Після проходження веб-квесту учні повинні:
- мати уявлення бази даних;
- знати правила створення бази даних;
- знати про небезпеки, що їх очікують в Інтернеті;
- ознайомитися з типами полів, зв’язків та запитів бази даних;
- закріпити знання по темі «Робота з базами даних».